Få flere i sadlen, og styrk mangfoldigheden på de danske cykelstier. Røde Kors, Videnscenter om handicap og Cyklistforbundet inviterer til cykelkonference, hvor vi vil se nærmere på, hvordan vi får flere i sadlen og styrker mangfoldigheden på de danske cykelstier. Det sker torsdag den 16. maj kl. 10 til 15 i Røde Kors Frivillighuset på Blegdamsvej 27, 2100 København. I løbet af dagen vil vi blive præsenteret for cykelprojekter, der har særligt fokus på at inkludere mennesker med henholdsvis etnisk minoritetsbaggrund og handicap, og vi vil diskutere, hvordan og hvorfor det er så vigtigt at udbrede cykling for særlige målgrupper. Alle, der har interesse i eller beskæftiger sig med cykling, er velkomne! Det er også muligt at deltage i konferencen online, men ved fysisk deltagelse, bliver der rig mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med hinanden. Tilmeld dig senest den 3. maj på: www.rodekors.dk/den-sociale-cykelkonference Vi glæder os til at se dig! |